Érvényes pályázatok: újak, kiírók szerint, érvényesség szerint, tárgymutató szerint, módosultak
Pályázatok Pályázatok
Nyomtatóbarát változat
A pályázat linkjének elküldése e-mailben
Vissza
Cím:
Marketing díj
Kiíró:
Magyar Marketing Szövetség
Határidő:
09/15/2019
Érvényes:
09/15/2019
Tárgymutató:
díj, Marketing
Pályázhat:
lehet minden cég, vállalkozás, szakmai szervezet vagy magánszemély, aki saját standdal részt vesz az OMÉK 2019. kiállításon és a Jelentkezési Lap beküldésével jelzi részvételi szándékát
A kiíró(k) adatai
Napi Pályázati Értesítő >>>


OMÉK PÁLYÁZATI FELHÍVÁS 2019.09.26-09.29.
ORSZÁGOS MEZÕGAZDASÁGI ÉS ÉLELMISZERIPARI KIÁLLÍTÁS
MARKETING DÍJÁRA

A Magyar Marketing Szövetség hetedik alkalommal írja ki pályázatát az OMÉK-on (Országos Mezõgazdasági és Élelmiszeri Kiállítás) kiállítási Marketing Díjra. A kiállítási Marketing Díj növekvő értékét bizonyítja, hogy nem csak a nyertesek, hanem a pályázaton indultak is felhasználták a részvétel presztízst erősítő hatását marketing kommunikációjukban. Biztosak vagyunk abban, hogy a Díj erősíti a gazdálkodó szervezetek üzleti jó hírét, alátámasztja marketing aktivitását. A Szövetség ezúton hívja fel a kiállítók figyelmét a pályázati kiírásra és várja jelentkezésüket.
A kiírók a kiállítási Marketing Díjjal a gazdaság egyik kiemelt területeként kezelt mezőgazdaság és élelmiszeripar eredményességét kívánja támogatni és erősíteni, és ezzel megfelelő publicitást biztosítani a jó szakmai példáknak, üzleti sikereknek, erősíteni a cégek jó hírét, presztízsét.
A kiírók célja a pályázat meghirdetésével elsősorban a figyelem felkeltése a marketing szakma fontosságára és hasznára, a korszerű marketing technikák bemutatásával példa állítása a kezdő cégek, vállalkozások számára, valamint ösztönzés a magasabb szakmai tudás elérésére és gyakorlati alkalmazására.

1. A pályázat résztvevője: lehet minden cég, vállalkozás, szakmai szervezet vagy magánszemély, aki saját standdal részt vesz az OMÉK 2019. kiállításon és a Jelentkezési Lap beküldésével jelzi részvételi szándékát.

2. A pályázat tárgya: A cég vagy vállalkozás kiállításon való megjelenésének marketing stratégiája, eszközrendszere, az üzletpolitikai célokat szolgáló és alátámasztó koncepciója.

3. A pályázat tartalmazza: a kitöltött - mellékelt - pályázati lapot, valamint az abban szereplő szempontok részletes kifejtését, dokumentálását.

4. A pályázat két kategóriája: a./ Mezőgazdaság b./ Élelmiszeripar

5. Beküldési határidő: 2019. szeptember 15.

6. Beküldési cím: Magyar Marketing Szövetség, 1142 Budapest, Kassai utca 71.

7. Információ:
Magyar Marketing Szövetség részéről kapcsolattartó:
Komáromi Eszter, főtitkár
telefon: +36 30 297 2139, e-mail: marketing@marketing.hu
MMSZ Agrár- és Élelmiszermarketing Tagozat részéről szakmai kapcsolattartó:
Dr. Totth Gedeon, az Agrár- és Élelmiszermarketing Tagozat elnöke
telefon: 20 916 1794, e-mail: totth.gedeon@uni-bge.hu
A pályázatot csak a kitöltött jelentkezési lappal, a mellékletekkel és a pályázati díj átutalásával együtt tekintjük érvényesnek!

8. A zsűrit a Magyar Marketing Szövetség kéri fel és bízza meg. A zsűri résztvevői között az MMSZ felkért szakértői szerepelnek. A zsűri döntése nem megfellebbezhető.

9. Az elbírálás módja: szakmai szempontok alapján, az aktualitás, a korszerűség, az ötletesség figyelembe vételével történik. A Jelentkezési Lap pontjai csak a pályázat rövid leírását tartalmazzák, adatai csak tájékoztató jellegűek. A bírálat a részletesen kidolgozott pályamunka alapján történik, majd ezt követően a zsűri a kiállítás helyszínén megtekinti a standokat és értékeli, hogy azok mennyire tükrözik a célkitűzéseket, mennyire vannak összhangban a pályázatokban leírtakkal.

10. A pályázat részvételi díja: bruttó 10 000 Ft.,, melyet a pályázat benyújtásával egy időben kérünk a Magyar Marketing Szövetség Duna Takarékszövetkezet 58600551-11170918 számlájára. A részvételi díjról utólag számlát állítunk ki.

11. Díjátadás: ünnepélyes keretek között az OMÉK 2019. kiállításon a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara standján (A pavilon) kerül sor az OMÉK Marketing Díj átadására. A Magyar Marketing Szövetség a zsűri döntését és az értékelést szakmai fórumokon nyilvánosságra hozza.
https://mmsz.eu/





Ingyenes e-mail tanfolyam
Legalább ennyit a
forrásteremtésről címmel
Magam csináljam vagy bízzak meg egy szakembert?  Akármelyik utat választja van egy minimum, amit mindenképpen tudnia kell.
Ha Ön(ök) csinálják, akkor magától értetődő, hogy érteni kell hozzá, ha mást bíznak meg, akkor annyi tudásra lesz szükségük, hogy tudjanak megrendelni és átvenni.
Ezt a tudást szerezheti meg ezen a tanfolyamon, ami egyben jó alap arra, hogy ha saját maga vág bele könnyű legyen hozzátanulni.

Ne csak olvassa és nézze (filmek is lesznek a leckékben), csinálja is.
A forrásteremtésnél ezt alig kell magyarázni, hiszen elméletben forrást szerezni enyhén szólva marhaság.
Ezért arra kérem, hogy az egyes levelekben olvasottakat azonnal valósítsa meg a gyakorlatban.
Ne feledje, akármilyen kis lépés sokkal többet ér, mint az álldogálás a rajtvonalnál...
Az egyes leckéket e-mailben kapja meg, hetente egyet.
Jó tanulást és eredményes forrásszerzést kívánok!
Huszerl József szerkesztő
Itt iratkozhat fel

Távoktatási tanfolyamaink







Hírek a Főoldalról


Ingyenes hírlevelünkre
itt iratkozhat fel









Nyomtatóbarát változat
A pályázat linkjének elküldáse e-mailben
Vissza
Felhasználási feltételek
Adatvédelem
Levél a szerkesztőnek
Médiaajánlat
Impresszum