Érvényes pályázatok: újak, kiírók szerint, érvényesség szerint, tárgymutató szerint, módosultak
Pályázatok Pályázatok
Nyomtatóbarát változat
A pályázat linkjének elküldése e-mailben
Vissza
Cím:
Az Év Boltja verseny
Kiíró:
Professional Publishing Hungary Kft.
Határidő:
03/09/2018
Érvényes:
03/09/2018
Tárgymutató:
verseny, Év Boltja
Pályázhat:
üzletek, illetve az azokat működtető láncok
A kiíró(k) adatai

Az Év Boltja verseny

Általános információk
Az Élelmiszer szaklap idén negyedszer hirdeti meg Az Év Boltja versenyét.
A verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország meghatározott szempontok szerint legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit, illetve, hogy a vásárlóbarátság, az árukínálat, a fenntarthatóság, a szolgáltatások színvonala, az üzlet belső kialakítása, különleges megoldásainak és szolgáltatásainak figyelembevételével felhívja a figyelmet a legkiemelkedőbb kereskedelmi egységekre.

A pályázatokat 2018. március 9-ig, 18 óráig várjuk!

A versenyre 10 főkategóriában nevezhetnek üzletek, illetve az azokat működtető láncok.
Újdonság idén, hogy külön főkategóriával várjuk a benzinkúti shopok nevezéseit!
A beadott pályaműveket részben a kereskedelemben, illetve az FMCG-gyártói szektorban ismert és elismert szakemberekből és kreatív, illetve kommunikációs szakemberekből álló zsűri, részben pedig az Élelmiszer Online-on zajló közönségszavazás keretében, a tágabb értelemben vett FMCG szakma képviselői és a vásárlók értékelik és díjazzák. A versenyre pályázhat minden Magyarországon, a nevezési időszak alatt működő kisebb-nagyobb, elsődlegesen élelmiszert, illetve egyéb FMCG-terméket forgalmazó kiskereskedelmi egység üzemeltetője.
A nevezéseket folyamatosan várjuk!
Az online közönségszavazást a nevezési határidő lezárása után, az Élelmiszer online felületén rendezzük meg, ahol 2018. áprilisáig lehet értékelni a versenyre beérkezett boltokat.
A nevezés ingyenes, egyetlen feltétele az elektronikus nevezési űrlap kitöltése és a dokumentációk feltöltése.

A verseny menete:
- nevezési határidő: március 9.
- online zsűrizés: március 23-április 3.
- személyes zsűrizés: április 5.
- díjátadó: április 26.
Kategóriák
"Sarki" bolt
Bruttó 50 m˛ alatti eladóterű üzletek
Alkategóriák:
- Független bolt
- Kereskedelmi lánchoz tartozó bolt
Szupermarket
Kiskereskedelmi tevékenységet, vagy kis- és nagykereskedelmi tevékenységet azonos helyen és időben folytató 400-2500 m˛ közötti bruttó alapterülettel rendelkező, napi fogyasztási cikket értékesítő üzlet.
Hipermarket
Kiskereskedelmi tevékenységet, vagy kis- és nagykereskedelmi tevékenységet azonos helyen és időben folytató 5000 m2-nél nagyobb bruttó alapterülettel rendelkező, napi fogyasztási cikket értékesítő üzlet.
Drogéria
Főleg testápolási, egészségügyi és kozmetikai cikkeket orvosi rendelvény (recept) nélkül kiszolgáltatható gyógyhatású szereket, készítményeket, táplálék-kiegészítőket, háztartási-vegyi árucikkeket árusító üzlet.
Benzinkúti shop
Kisbolt
Bruttó 50 és 400 m˛ közötti eladóterű üzletek
Alkategóriák:
- Független kisbolt
- Kereskedelmi lánchoz tartozó kisbolt
Nagyméretű szupermarket
Kiskereskedelmi tevékenységet, vagy kis- és nagykereskedelmi tevékenységet azonos helyen és időben folytató 2500-5000 m2 közötti bruttó alapterülettel rendelkező, napi fogyasztási cikket értékesítő üzlet.
Diszkont
Kiskereskedelmi tevékenységet, vagy kis- és nagykereskedelmi tevékenységet azonos helyen és időben folytató 400 m2-nél nagyobb bruttó alapterülettel rendelkező, napi fogyasztási cikket értékesítő üzlet, amely nem rendelkezik friss hús, húskészítmény és tejtermékek kimérésére szolgáló pulttal.
Szakboltok
Pl: pékség, bor- és pálinkaszaküzlet, édességbolt, delikátesz üzlet, bio- és reformbolt stb.
Nemzeti Dohánybolt
Alkategóriák:
- 50 m2 alatti eladóterű üzletek
- 50 m2 feletti eladóterű üzletek
Fődíjak
Minden kategóriában egy arany díjat ítélünk oda, de a zsűri fenntartja a jogot, hogy egyes kategóriákban, ha úgy látja jónak, akár több díjat is odaítéljen, illetve arra is, hogy bizonyos díjakat ne osszon ki.
A nyerteseket bemutatjuk az Élelmiszer szaklapban és az Élelmiszer Online-on. Az adott kategória nyertese használhatja "Az Év Boltja 2018" címet a kommunikációjában és üzleteiben "Az Év Boltja 2018" logót.
A verseny szakmai zsűrije fenntartja a jogot, hogy a beérkezett anyagok alapján, a pályamunkák ismeretében kiossza "Az év kiskereskedelmi lánca" díjat.

KÜLÖNDÍJAK
1.) Közönségszavazás
A közönségszavazás során összesen egy díjat adunk az összes kategóriába érkezett nevezések közül annak, aki az interneten a legtöbb szavazatot kapta.

2.) Az Év Boltja 2018 NÉBIH különdíj
Az Év Boltja 2018 verseny szakmai partnereként a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal különdíjat ajánlott fel azoknak az üzleteknek, amelyek a helyi termékek népszerűsítését is fontosnak tartják.
Az alábbi értékelési szempontok megadását kérjük a különdíjra pályázó kereskedelmi egységektől:
- a teljes élelmiszer szortimentre vetítve hány százalék a hazai előállítású termékek aránya;
- az alábbiak közül mely termékkategóriákban és milyen arányban érhetőek el hazai előállítású termékek:
- kenyér és pékáruk,
- tej és tejtermékek,
- friss zöldség és gyümölcs,
- zöldség és gyümölcs konzervek,
- hús és húskészítmények,
- tojás,
- étolaj és zsiradékok,
- alkoholtartalmú és alkoholmentes italok,
- édességek
- kérjük megadni, hogy a fentieken kívül van-e olyan élelmiszerkategória, amelyben nagyobb arányban vannak jelen a hazai előállítású termékek a külföldihez képest.
A különdíjra pályázók esetében a NÉBIH fenntartja a jogot, hogy a pályázatban foglalt információk hitelességéről - a különdíj nyertese/nyertesei esetében - meggyőződhessen.

3.) Az Év Boltja 2018 Élelmiszer szaklap friss áru különdíj
A tavalyi évhez hasonlóan az Élelmiszer szaklap idén is különdíjjal jutalmazza a nevező üzletek friss áru termékeinek (pékáru, húsáru, zöldség-gyümölcs, tejtermékek) választékát, kihelyezését, speciális megoldásait, különleges termékeik jelenlétét a teljes kínálatban.
Kritériumok a különdíjhoz:
- Az üzlet teljes árukínálatából milyen arányt képviselnek összességében a friss áruk százalékos arányban?
- A friss árukon belül milyen arányt képviselnek (%-ban) a pékáruk, húsáruk, zöldség-gyümölcs, tejtermékek?
- A friss áruk minőségének, frissességének megőrzése érdekében milyen kihelyezést alkalmaznak az üzletben?
- Vevői tájékoztatás eszközei: pl. a származási hely megjelölésén túl egyéb, a friss árukra vonatkozó információkat alkalmaznak-e?
Zsűrizés
A beérkezett pályázatokat szakmai zsűri értékeli két fordulóban:
1.) Egy zárt, online rendszerben, 1-10-es skálán pontozzák a versenyben lévő üzleteket. Ennek eredményeként kialakul a döntősök listája.
2.) Személyes megbeszélés során a zsűritagok újra átnézik és megbeszélik a döntős pályázatokat, felállítják a sorrendet, kiosztják a díjakat.

Az elbírálás főbb szempontjai:
- Vevőbarátság (árukihelyezés, fogyasztói tájékoztatás, alkalmazkodás a vevők elvárásához, árukínálat, átlátható termékelhelyezés, világítás)
- A vásárlói tér funkcionalitása, használhatósága
- Fenntarthatóság, környezetbarát megoldások
- Az üzlet esztétikai kialakítása
- A külső, illetve belső dekorációk kreativitása
- Az üzlet kialakítása és a márkájának, arculatának egysége, harmóniája
- Egyéb kimagasló megoldások, szolgáltatások, egyedi ötletek (kereskedelmi lánc esetén a láncra jellemző megoldásokat is kérjük bemutatni, és a pályázó üzletben fellelhető egyedi jellemzőket is.)
- Innovatív technológiai megoldások, technológiai újdonságok, a felhasználás eredetisége, kreativitása​​.

Kapcsolat
Hasznos Nelly
hasznos.nelly@pphmedia.hu
+36 1 430 4527
https://azevboltja.elelmiszer.hu





Ingyenes e-mail tanfolyam
Legalább ennyit a
forrásteremtésről címmel
Magam csináljam vagy bízzak meg egy szakembert?  Akármelyik utat választja van egy minimum, amit mindenképpen tudnia kell.
Ha Ön(ök) csinálják, akkor magától értetődő, hogy érteni kell hozzá, ha mást bíznak meg, akkor annyi tudásra lesz szükségük, hogy tudjanak megrendelni és átvenni.
Ezt a tudást szerezheti meg ezen a tanfolyamon, ami egyben jó alap arra, hogy ha saját maga vág bele könnyű legyen hozzátanulni.

Ne csak olvassa és nézze (filmek is lesznek a leckékben), csinálja is.
A forrásteremtésnél ezt alig kell magyarázni, hiszen elméletben forrást szerezni enyhén szólva marhaság.
Ezért arra kérem, hogy az egyes levelekben olvasottakat azonnal valósítsa meg a gyakorlatban.
Ne feledje, akármilyen kis lépés sokkal többet ér, mint az álldogálás a rajtvonalnál...
Az egyes leckéket e-mailben kapja meg, hetente egyet.
Jó tanulást és eredményes forrásszerzést kívánok!
Huszerl József szerkesztő
Itt iratkozhat fel

Távoktatási tanfolyamaink



Ajánló
Én-márka építés távoktatási tanfolyam
Bővebben a tanfolyamról >>>




Hírek a Főoldalról


Ingyenes hírlevelünkre
itt iratkozhat fel









Nyomtatóbarát változat
A pályázat linkjének elküldáse e-mailben
Vissza
Felhasználási feltételek
Adatvédelem
Levél a szerkesztőnek
Médiaajánlat
Impresszum