Érvényes pályázatok: újak, kiírók szerint, érvényesség szerint, tárgymutató szerint, módosultak
Pályázatok Pályázatok
Nyomtatóbarát változat
A pályázat linkjének elküldése e-mailben
Vissza
Cím:
Sándor Imre Pr-díj
Kiíró:
Magyar Public Relations Szövetség
Határidő:
09/15/2017
Érvényes:
09/15/2017
Tárgymutató:
kommunikáció-díj, Sándor Imre
Pályázhat:
Minden olyan, Magyarországon bejegyzett PR ügynökség és vállalat, amely 2016. szeptember 1. és 2017. augusztus 31. között a pályázati kiírásnak megfelelő munkát végzett
A kiíró(k) adatai
FEKETE PÉNTEK FEKETE PÉNTEK FEKETE PÉNTEK FEKETE PÉNTEK
Az idei FEKETE PÉNTEKEN (november 24.) öt távoktatási tanfolyamunkra lehet majd jelentős árkedvezménnyel jelentkezni.
Szavazásra bocsátjuk, hogy melyik tanfolyamon lehessen 50%-os kedvezménnyel részt venni. A többi tanfolyamra a helyezésük szerint 40, 30, 20 és 10 % lesz a kedvezmény értéke.
Távoktatási tanfolyamainkról a http://tanfolyamok.pafi.hu oldalon tájékozódhat.
Szavazni az alábbi kérdőíven lehet:
https://goo.gl/forms/U0Xyhu3MOnMnzZEw2

SÁNDOR IMRE PR-DÍJ KIÍRÁS - 2017
Pályázati kiírás

A Magyar Public Relations szövetség (MPRSZ) ismét meghirdeti szakmai díját, amelynek névadója Sándor Imre (1933-2007), a hazai kommunikációs iparág egyik elméleti megalapozója, professzor emeritus, a Corvinus Egyetem Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszékének korábbi vezetője.
A díj a szakmai zsűri által legjobbnak ítélt pályázatokat - hírnévmenedzsmentmunkákat és kampányokat - ismeri el anélkül, hogy különböző pályamunkák között abszolút rangsor felállítására törekedne. A Magyar Public Relations Szövetség bízik abban, hogy ez a díj hozzájárul a public relations szakma elismertségének erősödéséhez, valamint a szakmai színvonal további növeléséhez.
A Sándor Imre PR-Díj pályázaton elért helyezések beleszámítanak a Kreatív magazin által minden évben összeállított PR Toplista rangsorának meghatározásába. A Kreatív PR Toplistát a Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) pr-tagozatának szakmai támogatásával állítja össze.
Ki pályázhat?
Minden olyan, Magyarországon bejegyzett PR ügynökség és vállalat, amely 2016. szeptember 1. és 2017. augusztus 31. között a pályázati kiírásnak megfelelő munkát végzett.
Az MPRSZ nem fogad el politikai és/vagy pártokhoz kötődő kampányokat, valamint vallási tárgyú, vagy egyház(ak)hoz kötött pályamunkákat sem - kivéve a kifejezetten társadalmi jellegű, jótékonysági, katasztrófakár-enyhítési, és kisebbségi felzárkóztató PR kommunikációs kampányokat.

Pályázható kategóriák

1. Hírnévmenedzsment
A pályázati kiírásban meghatározott időszakban, de minimum 6 hónapon keresztül az ügyfél, illetve saját szervezet számára végzett, több PR-szakterületre kiterjedő ügynökségi, ill. vállalaton belüli PR-tevékenység, amely mérhetően hozzájárult a vállalat/szervezet reputációjának javításához, a hírnév fejlesztéséhez, megőrzéséhez, az esetlegesen sérült hírnév helyreállításához.
Az értékelésnél hangsúlyosan számít a megbízó szervezet, ill. a vállalat vezetésének nyújtott tanácsadói tevékenység tartalma. A pályázatok elbírálása során előnyt jelent az ügyfél, ill. a vállalat vezetésének pozitív értékelése a munkáról. (Amennyiben a pályázónak erre módja van, csatolja be az ügyfél, ill. a vállalat vezetésének véleményét, elismerő levelét, vagy nyilatkozatát.)

2. Kommunikációs kampány
Olyan, a pályázati időszakban végzett, időben egyértelműen behatárolható, mérhető eredménnyel rendelkező kommunikációs aktivitás, amely a PR-szakma klasszikus szakterületei közül legalább egyet azonosít, és módszertanában többféle megoldást is hasznosít (a sajtókapcsolatoktól a digitális kommunikáción keresztül a rendezvényszervezésig). Szükséges kommunikációs aktivitás eredményeinek a bemutatása, valamint az értékelési/mérési metodika ismertetése is.
Iparági bontás
A pályázatok benyújtásakor, kérjük, jelöljék meg, hogy mely iparágba tartozó ügyfélnek végezték a nevezett munkát. A választható iparágak:
- Művészet
- Egészségügy
- Energetika
- Építőipar
- FMCG
- Ingatlan
- Média és szórakozás
- Non-profit és civil szféra
- Pénzügy, bank, biztosítás
- Startup
- Szállítás, közlekedés
- Technológia
- Telekommunikáció és IT
- Turizmus és vendéglátás
- Egyéb

A pályázatok felépítése
A pályázatokban az alábbi egységeket kérjük elkülöníteni:
1. Alaphelyzet bemutatás, kommunikációs kihívások
2. Nyilatkozat arról, hogy a pályázatban szereplő alapötlet/koncepció a pályázó önálló szellemi terméke-e, vagy a megbízótól/más ügynökségtől származik-e (vagy pl. egy globális kampányra épül-e).
3. Célok, célcsoportok
4. Kommunikációs stratégia és üzenetek
5. A stratégia megvalósítása, módszerek, eszközök, és időzítésük
6. Az ügynökség és az ügyfél között kapcsolattartás menete, minősége, a tanácsadás tartalma
7. A munka/kampány eredményének mérési módszerei és ténylegesen elért eredmények bemutatása
8. A munka/kampány jövőbeni felhasználási/folytatási lehetőségei
9. A kitűzött célok elérésének ügynökségi értékelés

A zsűri
A pályázatokat - mindkét kategóriában - elbíráló zsűri a Magyar Public Relations Szövetség elnökségének tagjaiból, valamint jogi tagjaiból és szakmai képviselőiből áll.
A zsűri elnöke:
- R. Kovács Dániel, Magyar Public Relations Szövetség elnökségi tag, Front Page Communications ügyvezető
A zsűri tagjai:
- felkérés alatt

A zsűri értékelésének folyamata
A szakmai zsűri tagjai összesen 100 pontot adhatnak egy pályázatra, ezen belül minden értékelési szempont alapján maximum 20 pontot adhatnak.
A bírálat egyenként, online rendszerben zajlik, de a zsűri tagjai lehetőséget kapnak személyes egyeztetésre is. A meghatározott bírálati szempont alapján az egy-egy pályázatra maximálisan adható pontszám összesen 100.
A zsűri által az értékelési folyamat során meghatározott pontszám feletti pályázat(ok) shortlistre kerül(nek), míg a zsűri a shortlist-re került pályázatok közül választja ki a díjazott pályaműve(ke)t.
A zsűri dönthet úgy, hogy a Sándor Imre PR-díj fődíjat is odaítéli egy-egy díjazott pályaműnek mindkét kategóriában.
A zsűri tagjai elfogultságot nyújtanak be minden olyan pályázat elbírálásakor, amelyben bármilyen szempontból érintettek. Ilyen esetben a többi zsűritag által adott pontok átlagát számoljuk, az elfogultságot jelentő zsűritag nem szavaz az adott pályázat értékelésekor.
Az értékelés szempontjai
A szakmai zsűri az alábbi szempontok alapján bírálja el a pályázatokat:
1. Az alapkoncepció értékelése (amennyiben a pályázótól származik az), a szakmai eszköztár kiválasztása, használatának egyensúlyozása, iparági ismeretek és a választott kommunikációs stratégia
2. Az üzenetek értelmezhetősége, hatékonysága, kommunikálhatósága és kommunikálása
3. Újszerűség, egyéni látásmód, a megszokott kommunikációs keretek kitágítása
4. A munka alapossága, a megvalósítás gondossága és részletessége
5. Az eredmények bemutatása, a kampány/projekt hatása az ügyfél üzletmenetére
Nevezési díj
A nevezési díj mindkét kategóriában egységesen 45 000 Ft + áfa.
Azon ügynökségek, amelyek a Magyar Public Relations Szövetség ügynökségi tagjai, egy pályázatot nyújthatnak be INGYENESEN, a többi nevezésből pedig 50% engedményt kapnak.
A nevezési díjat a kategória megjelölésével a Magyar Public Relations Szövetség MagNet Bank 16200151-18522457 számú bankszámlájára kérjük átutalni a nevezéssel egyidőben. (A cégek számlaigényüket jelezzék az MPRSZ titkárságának: titkarsag@mprsz.hu).
A nevezési díj tartalmazza két fő részvételét az ünnepélyes díjátadáson.
Időzítés
Jelentkezési határidő: 2017. szeptember 15.
Eredményhirdetés: 2017. november
Technikai információk a pályázat benyújtásával kapcsolatban
A pályázat első oldalon kérjük feltüntetni az alábbi adatokat:
- A pályázott kategória
- Az ügyfél iparága
- A pályázati anyag címe
- A pályázott kommunikációs program személyi felelősei
- A pályázó ügynökség/vállalat neve (megnevezhető társpályázó is, de ebben az esetben is csak egy díj kerül kiadásra a társpályázó megnevezésével együtt)

Formai követelmények:
- A pályázati anyagot kizárólag digitálisan kérjük benyújtani
- Terjedelmi korlát: max. 10.000 karakter (szóközökkel együtt), amely nem tartalmazhatja a mellékleteket.
- Word vagy ppt formátumban (a mellékletek lehetnek ettől eltérőek)

Beadás módja:
- Kísérőlevelében kérjük megadni: Kontaktszemély, és annak elérhetőségi adatai
- Több pályázat esetén érjük, azokat pályázatonként, egyesével elküldeni a titkarsag@mprsz.hu e-mail címre. Az e-mail tárgyába kérjük megadni: Sándor Imre 2017 - ügynökség neve - kategória - pályázat címe

Egyéb:
- Az MPRSZ fenntartja magának a jogot, hogy a terjedelmi korlátot meghaladó, vagy nem a megadott felépítésben (lsd. korábban részletezett 9 pontból álló egység) beadott pályázatokat a versenyből kizárja.
- A zsűri fenntartja magának a jogot, hogy az egyes pályázatokat indoklás nélkül másik kategóriába sorolja át.
- Az MPRSZ fenntartja magának a jogot, hogy amennyiben a szakmai zsűri egy adott kategóriában egyetlen pályázatot sem értékel a Sándor Imre PR-díjra, vagy fődíjra érdemesnek, akkor az adott kategóriában ne adja ki az adott díjat.
- A pályázatot benyújtó szervezetek hozzájárulnak, hogy pályaműveiket az MPRSZ honlapján közzé tegye. Ehhez kapcsolódóan kérjük, hogy a pályázat publikálásra szánt részében csak olyan adatokat szerepeltessenek, amelyek nyilvánosak.
Hivatalos székhely: 1065 Budapest, Nagymező u. 3. Levelezési cím: 1111 Budapest, Karinthy Frigyes u. 14. fs.4. mprsz@mprsz.hu; titkarsag@mprsz.hu; http://www.mprsz.hu; http://www.facebook.com/mprsz





Ingyenes e-mail tanfolyam
Legalább ennyit a
forrásteremtésről címmel
Magam csináljam vagy bízzak meg egy szakembert?  Akármelyik utat választja van egy minimum, amit mindenképpen tudnia kell.
Ha Ön(ök) csinálják, akkor magától értetődő, hogy érteni kell hozzá, ha mást bíznak meg, akkor annyi tudásra lesz szükségük, hogy tudjanak megrendelni és átvenni.
Ezt a tudást szerezheti meg ezen a tanfolyamon, ami egyben jó alap arra, hogy ha saját maga vág bele könnyű legyen hozzátanulni.

Ne csak olvassa és nézze (filmek is lesznek a leckékben), csinálja is.
A forrásteremtésnél ezt alig kell magyarázni, hiszen elméletben forrást szerezni enyhén szólva marhaság.
Ezért arra kérem, hogy az egyes levelekben olvasottakat azonnal valósítsa meg a gyakorlatban.
Ne feledje, akármilyen kis lépés sokkal többet ér, mint az álldogálás a rajtvonalnál...
Az egyes leckéket e-mailben kapja meg, hetente egyet.
Jó tanulást és eredményes forrásszerzést kívánok!
Huszerl József szerkesztő
Itt iratkozhat fel

Távoktatási tanfolyamaink



Ajánló
Én-márka építés távoktatási tanfolyam
Bővebben a tanfolyamról >>>




Hírek a Főoldalról


Ingyenes hírlevelünkre
itt iratkozhat fel









Nyomtatóbarát változat
A pályázat linkjének elküldáse e-mailben
Vissza
Felhasználási feltételek
Adatvédelem
Levél a szerkesztőnek
Médiaajánlat
Impresszum